Proszę czekać,
trwa ładowanie danych.

Diet map



Popularne wątki na forum
zmiana 5 Środa, 17 lutego 2016 | 19:44:39
Nie działa aplikacja na twlefon 2 Piątek, 4 października 2019 | 08:09:11
Aplikacja 1 Wtorek, 15 października 2019 | 19:04:07
Najnowsze wątki na forum
Aplikacja 1 Wtorek, 15 października 2019 | 19:04:07
Nie działa aplikacja na twlefon 2 Piątek, 4 października 2019 | 08:09:11
Handbags pose toxic threat to children 1 Czwartek, 18 lipca 2019 | 03:43:30
Aplikacja dietmap 2 Poniedziałek, 20 maja 2019 | 07:56:27
powrót
  • Dieta cukrzycowa (3)
     
     

Spadki poziomu cukru

Płeć: kobieta
początkujący
posty: 1
Dołączyła: 2016-06-18
Sobota, 18 czerwca 2016 | 15:50:05 odpowiedz cytuj
Jak sobie radzic gdy dochodzi do spadku poziomu cukru? Zeby nie jesc wiecej cwiczyc na tyle aby spalac tkanke tluszczowe. Aby waga nie stala w miejscu,aby spadala. Co jesc aby unikac spadkow cukru
Odpowiedzi (2)
Płeć: kobieta
początkujący
posty: 3
Dołączyła: 2016-06-20
Poniedziałek, 20 czerwca 2016 | 21:18:34 odpowiedz cytuj
Unikać produktów z ingeksem glikemicznym powyżej 50?
Administrator
Środa, 22 czerwca 2016 | 12:49:42 odpowiedz cytuj
Dzień dobry,

wyjścia są minimum dwa. Po pierwsze na pewno pomogą regularne posiłki. One to, spożywane w równych odstępach czasu, utrzymują względnie stały poziom glukozy we krwi. Druga sprawa to posiłki o niskim i średnim indeksie glikemicznym <55. Ich spożycie nie powoduje szybkiego wzrostu glikemii, a energia uwalniana jest stopniowo. Dzięki temu unikamy napadów głodu i przejedzenia.

Aktywność ma działanie hipoglikemizujące, tak wię c odpowiedni posiłek węglowodanowy spożyty 1-2 godziny przed treningiem również powinien pomóc.

Pozdrawiam serdecznie:
Anna Kowalczyk
Dietetyk DietMap

Zaloguj się aby dodać post.