Proszę czekać,
trwa ładowanie danych.

Diet map



Popularne wątki na forum
zmiana 5 Środa, 17 lutego 2016 | 19:44:39
Nie działa aplikacja na twlefon 2 Piątek, 4 października 2019 | 08:09:11
Aplikacja 1 Wtorek, 15 października 2019 | 19:04:07
Najnowsze wątki na forum
Aplikacja 1 Wtorek, 15 października 2019 | 19:04:07
Nie działa aplikacja na twlefon 2 Piątek, 4 października 2019 | 08:09:11
Handbags pose toxic threat to children 1 Czwartek, 18 lipca 2019 | 03:43:30
Aplikacja dietmap 2 Poniedziałek, 20 maja 2019 | 07:56:27
powrót
  • Inne diety (11)
     
     

Dieta dla sportowca

Płeć: kobieta
początkujący
posty: 4
Dołączyła: 2014-08-01
Wtorek, 5 sierpnia 2014 | 14:13:37 odpowiedz cytuj
Trenuję dość intensywnie (4-5 x w tygodniu) najcześciej to bieganie, jazda na rolkach lub pływanie. W zasadzie każdego dnia wykonuję jakąs formą aktywności ruchowej, minimum godzinę. Chciałabym poprawoić efektywność swoich treningów za pomocą diety. Wiem, zę w diecie sportowca kluczowe znaczenia ma białko.

Chciałabym poznac Wasza opinię. Ktoś z was trenuje i sam ukłąda sobie dietę???
Odpowiedzi (1)
Płeć: kobieta
początkujący
posty: 17
Dołączyła: 2014-03-11
Środa, 6 sierpnia 2014 | 10:33:02 odpowiedz cytuj
Wtorek, 5 sierpnia 2014 | 14:13:37 olga pisze:

Trenuję dość intensywnie (4-5 x w tygodniu) najcześciej to bieganie, jazda na rolkach lub pływanie. W zasadzie każdego dnia wykonuję jakąs formą aktywności ruchowej, minimum godzinę. Chciałabym poprawoić efektywność swoich treningów za pomocą diety. Wiem, zę w diecie sportowca kluczowe znaczenia ma białko.

Chciałabym poznac Wasza opinię. Ktoś z was trenuje i sam ukłąda sobie dietę???
ja tez cwicze i wprowdadzam drobne zmiany: eliminje slodycze, nie pije sokow i nie jem przetworzonego pieczywa i makaronow. widze, ze taka dieta i cwiczenia daja efekty, wagowo nie spadam jakos super, ale po ubraniach widze, ze jest poprawa ;)

z tego co czytywałam w publikacjach naukowych, ważne jest nie tylko białko,ale tez rodzaj weglowodwanow. Bialka nalezy jest 1,5g na kg masy ciala, najwaznejsze jest pelnowartosciowe bialko z jaj, mies i ryb. Mysle, ze powinnas wyjsc od tego i zliczyc ile gram bialka jesz kazdego dnia,
warto tez jest dobre zrodla weglowodanow: kasze, pelnoziarnisty chleb, odstawic biala mąke i makarony
i oczywiscie jesc duzo warzyw, owoco i pic TYLKO wode (ewentualnie isotonic w czasie trening)

Zaloguj się aby dodać post.