Proszę czekać,
trwa ładowanie danych.

Diet map




Czwartek, 25 października 2018 | 12:24:50 Postanowienie wcale nie noworoczne.
Mam marzenie: Chcę prowadzić zdrowy tryb zycia.
Wcale nie jest to proste do zrealizowania - NAPRAWDĘ!!!. Wymaga zmiany wielu moich nawyków.

Zastanawiałam się co jest w stanie mi w tym pomóc. I określiłam kilka punktów, które mogą mi w tym pomoc.

1. System nagrody.
Określenie sobie poszczególnych etapów w realizacji mojego celu i wyznaczenie określonych, wymiernych i przyjemnych nagród za wytrzymanie w postanowieniu. Mam zamiar za dwa tygodnie czyli dokładnie z dniem 9.11 pójścia na masaż, jeśli mój plan misterny się zrealizuje - ha i to jest nagroda ;). Ważne, by nagroda to nie był np wielki pucharek lodów, bo za nic w świecie nie jest to spójne z marzeniem jakie chcę zrealizować
2. Zarażenie jak nawiększej ilości osób ideą mojego marzenia.
W moim przypadku zapewne będzie to mąż i dwójka dzieci. Jeśli do tego dołączy kilka moich przyjaciół, będę niesamowicie szcęśliwa, bo będzie to nie tylko przyjemniejsze , ale i łatwiejsze przy większym wsparciu.
3. Prowadzenie dziennika moich osiągnięć i porażek.
Obserwowanie swoich uczuć i przeżyć towarzyszących poszczególnym etapom realizacji mojego marzenia to dodatkowy sposób na formowanie wniosków- konstruktywnych i rzeczywistych- np to , że pewnie niejednokrotnie będę łajzą i mazgajem.
4. Umowa sama ze sobą.
Spisanie swojej umowy ma na celu skonkretyzownaie oczekiwań od tej słabszej siebie, która musi się trochę postarać zawalczyć o wersję swojej osoby o jakiej marzy. Zagmatwane wiem. Polega na rozdwojeniu jaźni. Z jednej strony musze być szefową dla siebie wyznaczającą kierunek i konkretny cel , z drugiej zaś strony być pracownikiem, który zobowiązuje się dotrzymać podpisanej umowy.
5. Określenie poszczegolnych wyzwań.
W moim przypadku, będzie to kilka biegów ulicznych. Określona ilość kilometrów do przebiegnięcia, czy też jeden dzień detoksu. Mam zamiar bawić się tymi wyzwaniami. Chalenge wyznaczam sobie na 2 w miesiącu ;) HA! Może być ciekawie.
6. Mam zamiar w tym czasie dużo czytać, a mniej oglądać telewizji.

Mój cel: Piękna, zadbana, szczęśliwa kobieta z płaskim brzuchem, biegająca 10 km 2 razy w tygodniu. Odżywiająca się zdrowo - jedząca 5 posiłkow dziennie z dużą ilością warzyw. Nie jedząca słodyczy. ;) Waga 56 kg ;)